http://www.romanialibera.ro/usr/thumbs/thumb_450_x_600/2010/08/09//138351-vantu01.jpg

Sorin Ovidiu Vîntu: "Nu închinaţi Realitatea TV nimănui"

Acesta este mesajul transmis de Sorin Ovidiu Vîntu angajaţilor de la televiziunea de ştiri Realitatea TV.

Sorin Ovidiu Vîntu: "Când Băsescu va pierde în sfârşit o bătălie, vreau să-l văd în locul meu"
Sorin Ovidiu Vantu: "Am gresit fiindca nu am sustinut suficient coalitia anti-basescu"





















miercuri, 1 decembrie 2010

Este 1 Decembrie IUBITI-L PE BASESCU !

Previzualizaţi

Îl iubesc pe reformatorul de la Cotroceni. Este un om inteligent (răutăcioşii ar spune "viclean"), simplu (răutăcioşii ar spune "rudimentar" şi "incult"), direct (răutăcioşii ar spune "mitocan"), cinstit (răutăcioşii ar spune "ipocrit").

Pe scurt, un om pe gustul meu, unul de-al nostru, din popor, o variantă dîmboviţeană a marelui şi jovialului Henric al IV-lea al Franţei. Omul acesta îşi întemeiază programul de reforme pe cîteva idei ferme (răutăcioşii ar spune "puţine şi fixe"): crimele din decembrie 1989, mineriadele din 1990, comuniştii, mogulii, lustraţia, votul uninominal, parlamentul unicameral, omul gras care stă în spinarea celui slab. Reformatorul de la Cotroceni îi împiedică pe Dan Voiculescu, Sorin Ovidiu Vântu şi Dinu Patriciu să-mi intre-n casă noaptea, pentru a-mi fura economiile de sub saltea. Tot el îl opreşte pe maleficul octogenar Ion Iliescu să reinstaureze bolşevismu-n România şi să transforme ţara într-o gubernie rusească. N-aş putea trăi fără Traian Băsescu, preşedintele meu...

Şi totuşi, sînt conştient că, din nefericire, mulţi, cei mai mulţi români nu gîndesc ca mine. L-au iubit şi ei, odinioară, pe preşedintele meu. Pe atunci, era şi al lor. O dată cu introducerea măsurilor de austeritate, însă, s-au întors împotriva lui şi nutresc, astăzi, faţă de el o ură de nestins, iraţională, viscerală. Românii pur şi simplu nu înţeleg că nu Traian Băsescu este vinovat pentru reducerea salariilor, pensiilor, subvenţiilor lor, că statul nu le poate da bani, dacă nu îi are, că nu doar România, ci întreaga lume se zbate într-o cruntă criză economică. Românii nu înţeleg că, pentru a trăi bine, trebuie să muncească bine. Ei sînt obişnuiţi să ceară, fără să priceapă că nimic nu se obţine fără muncă. Nimic surpinzător, la urma urmelor... La ce te poţi aştepta din partea prostimii? Ce poate să înţeleagă ea? Aşa s-a ajuns la situaţia în care preşedintele Republicii este urît de mai toate categoriile socio-profesionale din România: de profesori, de funcţionari, de poliţişti, de militari...

Din cauza acestei stări de lucruri, nedreaptă, dar nu mai puţin reală, trăiesc, de luni întregi, într-o angoasă permanentă. Îmi spun că situaţia din România întruneşte toate condiţiile propice unei răsturnări ilegale de regim şi stau cu inima cît un purice la perspectiva exploziei tensiunilor care s-au acumulat în societatea noastră. Dar cel mai tare mă sperie nemulţumirile care mocnesc, în mod incontestabil, în sînul Poliţiei şi al Armatei. Căci aceste instituţii au decis, întotdeauna şi pretutindeni, reuşita sau eşecul schimbărilor de regimuri. Evident, în viziunea mea, o revoltă a Poliţiei şi a Armatei împotriva conducătorului legitim ar fi o monstruoasă lovitură de stat. Şi totuşi, tare mă tem că massele largi de români ar privi-o ca pe o revoluţie.
Aşa s-a întîmplat întotdeauna în istorie: cînd Armata a dărîmat un regim drept, democratic şi legitim (vezi acţiunea generalului Augusto Pinochet, din Chile, sau pe cea a colonelului Georgios Papadopoulos, din Grecia), s-a considerat că avem de-a face cu o lovitură de stat. În schimb, cînd Armata a răsturnat sau a contribuit la răsturnarea unui regim abuziv, dictatorial şi ilegal (vezi evenimentele din Portugalia anului 1974, s-a considerat că este vorba despre o revoluţie. Or, marea problemă care mă frămîntă pe mine este aceea că majoritatea covîrşitoare a românilor cred astăzi că regimul lui Traian Băsescu este abuziv, dictatorial şi ilegal.

Aceasta este, deci, starea de spirit în care trăiesc de luni de zile, de cînd cu deteriorarea condiţiilor economice. Stau permanent cu sufletul la gură, din pricina eventualităţii unei lovituri de stat. În aceeaşi stare am adormit şi în noaptea de 26 spre 27 noiembrie, cînd, pe la orele 5.00, am fost trezit de un zgomot de motoare, surd şi persistent. Alarmat, m-am ridicat din pat şi m-am dus la fereastră. Nu se vedea încă nimic, dar zgomotul se apropia şi creştea în intensitate. Geamurile vibrau în ramele lor. În scurt timp, de undeva, din dreapta, am văzut apărînd coloane de tancuri. Huruitul motoarelor a devenit aproape insuportabil. Scrîşnetele şenilelor răsunau sinistru. Şocul a fost atît de puternic, încît a trebuit să mă ţin de calorifer, ca să nu cad. "Asta e", am apucat să-mi spun. "Armata a scos tancurile-n stradă. Îl dau jos pe Băsescu. Cum o să trăim fără el?" Apoi, mi-am pierdut cunoştinţa.

Mi-am revenit după un interval de timp incert şi, mai mult mort decît viu, m-am tîrît spre bucătărie, ca să beau un pahar cu apă. Acolo, ochii mi-au căzut pe calendarul agăţat pe uşa cămării şi am avut, subit, o revelaţie: se apropia 1 Decembrie, Ziua Naţională a României. Tancurile pe care le văzusem trecînd se îndreptau spre Arcul de Triumf, unde urmau să execute repetiţii pentru defilare.

Începeam să mă liniştesc. Apoi, printr-o conexiunea firească, m-am gîndit că, la aceeaşi defilare, urma să-l revăd şi pe reformatorul providenţial, care, ca de obicei, nu-şi va putea stăpîni, probabil, patriotismul care urlă-n el şi-şi va stoarce, emoţionat şi emoţionant, cîteva lacrimi, în văzul unei ţări întregi. Perspectiva aceasta m-a calmat de tot. Sanchi. Iubitul conducator a plecat in excursie ,de ziua nationala, cu familia (adica Gabriel Oprea) in Kazahstan.

TUDOR BELDIMAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENŢIE VIZITATORI!...
CUMPAR TIMBRE PENTRU REVANZARE
FAC IDENTIFICARI-EVALUARI
VAND TIMBRE ROMANESTI SI STRAINE
,tel.0729600730


MyRoHOST - Shared Hosting , Reseller, Register domains

DA CLICK pe bannerul de mai sus, castigi 5$ LA INSCRIERE !


bestjobs.ro fly.ro

PUBLICITATE

free web site traffic and promotion CASTIGA BANI CU RECLAME PE BLOGUL TAU-PIATA DIGITALA Get cash from your website. Sign up as affiliate.

.

provident romania

catalin botezatu - magazin oficial

PUBLICITATE

Cell phone video surveillance solution
Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii

.






















Create your own banner at mybannermaker.com!




Create your own banner at mybannermaker.com!

Lista Rusinii
TOP LIST PROMOVARE FRANTA