http://www.romanialibera.ro/usr/thumbs/thumb_450_x_600/2010/08/09//138351-vantu01.jpg

Sorin Ovidiu Vîntu: "Nu închinaţi Realitatea TV nimănui"

Acesta este mesajul transmis de Sorin Ovidiu Vîntu angajaţilor de la televiziunea de ştiri Realitatea TV.

Sorin Ovidiu Vîntu: "Când Băsescu va pierde în sfârşit o bătălie, vreau să-l văd în locul meu"
Sorin Ovidiu Vantu: "Am gresit fiindca nu am sustinut suficient coalitia anti-basescu"





















luni, 4 aprilie 2011

SEBASTIAN GHITA dat afara cu un sut in cur de la Realitatea tv


Sorin Ovidiu Vintu,:Am luat decizia rezilierii contractului de management cu Sebastian Ghita. Urmeaza sa formalizam din punct de vedere legal aceasta decizie pe care eu am luat-o deja.”



Ce se va intampla cu banii investiti deja de Sebastian Ghita?

Sorin Ovidiu Vintu: “Instanta va decide in ce masura contractul cu Realitatea a fost respectat.”

Eu nu am contract cu domnul Vîntu“, spune Sebastian Ghiţă pentru paginademedia.ro şi anunţă că tot conflictul se va tranşa în instanţă.

Contactat de MEDIAFAX, omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu a refuzat să comenteze acuzaţiile pe care i le aduce CA al Asesoft. "Nu comentez, reclamaţiile pot să le depună în instanţă, unde vor", a spus Vântu.

Sorin Ovidiu Vântu a precizat însă că nu a cerut modificarea clauzelor contractului dintre Realitatea Media şi Asesoft, aşa cum susţinea CA al Asesoft în comunicatul remis duminică.

"Eu vreau ca Asesoft să se încadreze în contract. Insistenţele mele au fost de a se încadra în contract. Am încercat să moderez între cele două părţi, dar din nefericire partener mai neserios ca domnul Ghiţă (Sebastian Ghiţă, persoana desemnată de Asesoft la Realitatea Media, n.r.) nu poate să existe", a declarat Sorin Ovidiu Vântu.

Întrebat dacă Sebastian Ghiţă a intervenit în politica editorială a Realitatea TV, Sorin Ovidiu Vântu a spus: "Este treaba Consiliului de Administraţie (al Realitatea Media, n.r.) să analizeze asta la şedinţa din 5 aprilie".

Totodată, Vântu a mai spus că ia în calcul convocarea Adunării generale a acţionarilor Realitatea Media pentru rezilierea contractului cu Asesoft. "După comunicatul pe care l-am citit stupefiat astăzi, probabil că voi convoca o Adunare generală a acţionarilor care să rezilieze contractul", a mai spus Sorin Ovidiu Vântu.

"Un contract nu se poate rupe decât în instanţă. Până la decizia unei instanţe, Asesoft are un contract de manegement cu Realitatea Media", a precizat Sebastian Ghiţă.(sursa:realitatea.net)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENŢIE VIZITATORI!...
CUMPAR TIMBRE PENTRU REVANZARE
FAC IDENTIFICARI-EVALUARI
VAND TIMBRE ROMANESTI SI STRAINE
,tel.0729600730


MyRoHOST - Shared Hosting , Reseller, Register domains

DA CLICK pe bannerul de mai sus, castigi 5$ LA INSCRIERE !


bestjobs.ro fly.ro

PUBLICITATE

free web site traffic and promotion CASTIGA BANI CU RECLAME PE BLOGUL TAU-PIATA DIGITALA Get cash from your website. Sign up as affiliate.

.

provident romania

catalin botezatu - magazin oficial

PUBLICITATE

Cell phone video surveillance solution
Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii

.






















Create your own banner at mybannermaker.com!




Create your own banner at mybannermaker.com!

Lista Rusinii
TOP LIST PROMOVARE FRANTA