Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat marţi, 02 nov 2010, într-o conferinţă de presă, că identitatea vizuală a brandului turistic al României a fost înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) şi la OHIM, fiind declarată originală şi unică.
"Cel despre care s-a scris ca ar fi creator ne-a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si il recunoaste ca atare. In aceste conditii, brandul Romaniei este considerat original pe piata interna si internationala si il vom folosi in toate campaniile viitoare, ..."
In imaginea de sus ,FRUNZA,aceasi frunza, poate fi vazuta ca emblema omologata pe toate masinile de ce transporta scrisori sau alte bunuri de catre Posta Slovena, este simbolul postei din Slovenia !
CULMEA, frunza ce reprezinta simbolul "original" al turismului udresc ,poate fi regasita pe multe alte embleme de firme:
frunza de firma de transport
frunza de mall engezesc
frunza turistica americana
frunza de mall sloven
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu